h1

En fantastisk blogg!

august 21, 2008

Jeg har oppdaget en blogg som jeg bare MÅ få lov til å skryte litt av, lizzom..det er http://millemarie.wordpress.com/

og har du ikke vært inne på den, bør du gjøre det, NÅ! Den godeste Millemarie inviterer oss med inn i sin verden , og FOR en verden det er..lizzom. Jeg kjenner at jeg blir glad , ja rent ut sagt i knakende godt humør av å lese om det hun tenker på, enten det nå er funderingene over hvorfor alle norske fotballag har så STYGGE drakter, med skikkelig stygge farger, og at det jo er FEIL når underdelene på draktene er lysere enn overdelene..

Alt hva man lærer!

Som for eksempel at det er miljøvennlig å kjøpe vintage-klær, på fretex. Man kan si hva man vil, men FASHION, det har hun greie på!

Eller vi kan få ta del i de mere alvorlige sidene i millemaries verden, som for eksempel at hun hadde en kvise på størrelse med mount everest i pannen sin, at hun har meninger om fattigdom,  (som f.eks. at kolonimaktene styrte afrika på FEIL måte) , og at man ikke skal drepe små søte dyr. Eller når hun siterer enellerannen Åsmund (for det het jo omtrent alle på den tiden, som hun sier), med «du kan ikke tåle så inderlig vel, den urett»…etc..

Det er for mange gullkorn i millemaries blogg til at jeg kan begynne å ramse opp, gå heller inn selv og les, du blir garantert ikke skuffet.  Sjangsen for at du blir dønn fascinert og bare blir sittende å lese og lese, er stor.  Og ennå har jeg ikke nevnt bildene! Eller den utrolig interessante språkblandingen av engelsk og norsk som dukker opp innimellom, som for eksempel :

«It’s time to become selvstendig igjen»

Whoah!

Millemarie, jeg er fan! Stooor fan!

4 kommentarer

  1. så FANTASTISK koselig det var å lese dette! you totally made my day 😀


  2. Hahahah, ironi kommer i pensum i år det millepusa


  3. kommenteren var faktisk ironisk


  4. Haha, jeg ler HØYT!



Legg igjen en kommentar